نماینده مردم اردل و فارسان گفت: موسسات پدیده، ثامن‌الحجج و کاسپین موسساتی هستند که دردسرهایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند لذا از دولت تقاضامندم که دستور ویژه‌ای برای حل این مشکل به وزارتخانه‌های مربوطه صادر کنند.
کد خبر: ۳۸۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 28 February 2017
تابناك رضوي به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: علی کاظمی نماینده مردم اردل و فارسان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: متأسفانه موسسات مالی مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کردند.

وی افزود: موسسات پدیده، ثامن‌الحجج و کاسپین جزء موسساتی هستند که دردسرهایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند لذا بنده از دولت و رئیس جمهور تقاضامندم که دستور ویژه‌ای به وزارتخانه‌های مربوطه صادر کنند از جمله وزارت کشو، اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری همچنین بانک مرکزی تا به طور جدی موضوع موسسات را که باعث بی‌اعتمادی مردم شده‌اند را بررسی کنند.

کاظمی تصریح کرد: امیدوارم افرادی که خسارت دیده‌اند در اسرع وقت مشکل آنها حل شود تا ما دیگر شاهد تجمع این افراد در جلوی مجلس نباشیم.

نماینده مردم اردل و فارسان در ادامه خاطرنشان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی تقاضا دارم که مشکلات عدیده‌ای که برای مرغداران و صنعت مرغداری پیش آمده، مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: درباره موضوع برق تقاضامندم در شهرستان کوهرنگ به دلیل نوسانات و ناپایداری شبکه برقی بعضی از بخش‌ها در مناطق محروم قطعی برق داشته باشند و در شهرک صنعتی آب نیز مشکلات زیاد ایجاد شده تقاض دارم نسبت به رفع این مشکل اقدامات سریعی را انجام دهند.

کاظمی افزود: از وزارت نفت و سازمان هواشناسی خواهشندم اقلیمی را که برای تعرفه گاز تعریف شده و باعث ایجاد اختلاف شهرها و روستاهایی که یک ساعت اختلاف دارند و از نظر زمین‌شناسی در یک موقعیت هستند نسبت به اصلاح و رفع این اختلاف اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار