رئیس کمیسیون شورایاری شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین از احیا، مرمت و بازسازی جاده نسیم شمال و جاده‌های نواحی منفصل شهری همانند نجف‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 04 March 2017
به گزارش تباناک از قزوین، محمدرضا صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به تقاطع غیرهمسطح قدس اشاره و اظهار داشت: با ساخت این پل حجم بار ترافیکی به سمت شمال کاهش یافته است ولی به سمت جنوب با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ولیعصر(عج) می‌تواند حجم بار ترافیک در جنوب را کاهش دهد به همین دلیل طرح مطالعاتی این پروژه در سال 96 آغاز شود تا با اجرایی کردن آن به هدف مورد نظر دست یابیم.

رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهید رضا حسن‌پور و محسن حسن‌پور از شهدای شاخص و بزرگ استان قزوین هستند، یادآور شد: نام و یاد این شهیدان باید گرامی داشته شود زیرا هر‌چه داریم از مجاهدت و ایثارگری‌های آن‌ها است.

صدیقی با اشاره به طرح احیا و بازسازی المان میدان شهید حسن‌پور عنوان کرد: این طرح در سال آینده، با در نظر گرفتن مبلغی در بودجه 96 شهرداری قزوین عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: احیا، مرمت و بازسازی جاده نسیم شمال و جاده‌های نواحی منفصل شهری همانند نجف‌آباد باید صورت گیرد تا مشکلات تردد شهروندان برطرف شود.

* دستگاه‌های آسفالت ریز شهرداری به روز باشد

رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه باید کیفیت آسفالت با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها افزایش یابد، تصریح کرد: در این زمینه باید بررسی‌های لازم انجام شود تا اگر آسفالتی به نام پلی‌میری در صورت عدم وجود مشکل زیست محیطی، عمر و دوام بیشتری دارد از این آسفالت برای معابر اصلی و فرعی شهر قزوین استفاده شود.

صدیقی یادآور شد: دستگاه‌های آسفالت ریز شهرداری قزوین باید به روز باشد به همین دلیل سازمان عمرانی شهرداری قزوین در این زمینه باید به منظور کاهش هزینه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین با اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین توافقاتی انجام داده مبنی بر اینکه این سازمان نسبت به تأمین پنج هزار تن قیر برای آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر و نواحی منفصل شهری اقدامات لازم را انجام دهد.

صدیقی ادامه داد: همچنین هشت میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر اصلی و فرعی داخلی شهر قزوین و نواحی منفصل شهری در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار