مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس گفت: به‌مناسبت روز شهيد و سالروز تاسيس بنياد شهيد، بالغ بر 350 برنامه در استان فارس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 05 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: رجبعلي راهي يكشنبه 15 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در سراسر استان فارس خواهد بود كه با مشاركت سازمان‌ها، نهادها و اداره‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.
 
راهي با تصريح اينكه 53 برنامه از 350 برنامه پيش‌بيني شده، از اهميت بيشتري برخوردار است، گفت: تجليل از 700 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ايثارگر، برگزاري مراسم فارغ‌التحصيلي دانشجويان مركز علمي‌كاربردي بيناد شهيد، قدرداني از فعالان كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فارس با همكاري ارشاد در حرم شاهچراغ(ع)، ديدار نخبگان شاهد و ايثارگر با استاندار فارس و همايش خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر با رويكرد فرهنگ ايثار و شهادت از مهمترين برنامه‌ها است.
 
وي از برگزاري مراسم تجليل از خادمان شهدا و مديران كل سابق بنياد شهيد فارس، برپايي مسابقات وزنه‌برداري قوي‌ترين مردان شاهد و ايثارگر، افتتاح نمايشگاه عكس شهدا و پياده‌روي خانوادگي را نيز از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اين ايام ذكر كرد.
 
به گفته مديركل بنيادشهيد فارس، ارائه خدمات درماني رايگان در روز جمعه به نمازگزاران، برپايي مسابقات ورزشي ويژه جانبازان شيميايي و مراسم تكريم از همسران و مادران شهدا، عناوين ديگر برنامه‌هايي است كه طي روزهاي آينده در فارس اجرا مي‌شود.
 
راهي خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده از 15 تا 22 اسفند ماه در سراسر فارس برگزار خواهد شد.
 
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس همچنين با اشاره به اجرايي شدن برنامه سركشي از خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر در فارس، گفت: امور مساجد، بسيج، سپاه، ائمه جمعه، فرمانداري‌ها، آموزش و پرورش، فرمانداران و بخشداران، شهرداري‌ها، نيروي انتظامي، جهادكشاورزي و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، اداره‌ها و افرادي بوده‌اند كه بيشترين تعداد سركشي‌ها را انجام داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار