پابلو زابالتا به بیان این که پیشنهادهای خوبی دارد جدایی‌اش از سیتی را محتمل دانست.
کد خبر: ۳۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 06 March 2017

به گزارش تابناک : پابلو زابالتا با توجه به پيشنهادهايي كه دارد، در مورد آينده‌‌اش به زودي تصميم‌گيري خواهد كرد.

 

اين بازيكن 32 ساله اين فصل 25 بازي براي تيمش انجام داده و ماه مي ‌قراردادش به پايان مي‌رسد: «من كه قرار نيست جوان‌تر از اين بشوم، براي همين بايد مطمئن شوم كه تصميمي كه در مورد آينده‌ام مي‌گيرم، درست‌ترين است. مي‌خواهم با باشگاه و خودم روراست باشم. اگر احساس كنم كه بايد از اينجا بروم، اين كار را مي‌كنم. چند باشگاه به من ابراز علاقه‌مندي كرده‌اند و در تابستان برنامه‌ريزي خواهم كرد.»

 

اين بازيكن آرژانتيني سال 2008 از اسپانيول به سيتي پيوست. با توجه به علاقه‌مندي اينتر به نظر مي‌رسد او اين شانس را دارد كه يك قرارداد چند ساله را به‌ دست بياورد: «به پپ گوارديولا در صحبتي كه با هم داشتيم، گفتم كه فصل قبل من به خاطر مصدوميت‌ها مشكل داشتم و نتوانستم بهترين بازي‌هايم را انجام بدهم اما اين فصل قادرم در تك‌تك مسابقات حضور داشته باشم و اصلاً هم مصدوم نيستم.»

 

او در مورد كلوديو براوو دروازه‌بان تيم كه به شدت به خاطر اشتباهاتش مورد انتقاد قرار گرفته هم افزود: «همه ما كلوديو را خوب مي‌شناسيم. بازي كردن در انگليس كار سختي است چون ليگ متفاوتي دارد. ما مثل يك تيم هستيم و از هم حمايت مي‌كنيم. مي‌دانيم دقيقاً چه كاري از دست‌مان براي تيم برمي‌‌آيد. خوب مي‌دانيم كه چه بازيكن بزرگي است و الان فقط از لحاظ كمبود اعتماد به نفس دچار مشكل شده است.»



منبع : خبرورزشی

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار