شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: تاکنون قزوین به اندازه آثار گردشگری تاریخی، مذهبی و تفریحی که دارد به مسافران و گردشگران معرفی نشده است.
کد خبر: ۳۹۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: در این ایام مسافران و گردشگران، شهرهای مختلفی را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند تا از آثار تاریخی، تفریحی، مذهبی و دیدنی شهرها بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا مجموعه مدیریت شهری برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای جذب مسافران انجام داده است تا گردشگران بتوانند از آثار شهر قزوین بازدید کنند.

شهردار قزوین ادامه داد: تحقق این مهم منجر به رونق صنعت گردشگری و امور اقتصادی شهر قزوین می‌شود به همین دلیل باید همه دست به دست هم دهند تا این مهم عملیاتی شود.

نصرتی به برنامه‌های شهرداری قزوین در معرفی این شهر به مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: تولید مستند و پخش آن در صدا و سیمای سراسری، مرکز قزوین و شبکه‌های مجازی از جمله این برنامه‌ها است تا علاقمندان با مشاهده آثار دیدنی به شهر قزوین سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر قزوین ظرفیت‌های گردشگری بی‌شماری دارد، بیان کرد: تاکنون آثار دیدنی این شهر به مسافران و گردشگران معرفی نشده و در این زمینه شهرداری با ابزارها و راهکارهای مختلف تلاش در تبیین و شناساندن این آثار دارد.

شهردار قزوین یادآور شد: در معرفی شهر قزوین باید همه مسؤولان و مردم دست به دست هم دهند تا آثار دینی و جاذبه‌های گردشگری این شهر به مسافران معرفی شود.

نصرتی گفت: شهرداری قزوین با مشارکت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین در معرفی قزوین با شبکه یک سیما قراردادی منعقد کرده است تا آثار دیدنی این شهر به نحو مناسبی به مردم کشور معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار