رئیس کمیته امداد آبیک مطرح کرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک گفت: 6 پایگاه برای جشن نیکوکاری در شهر آبیک پیش‌بینی شده که شامل دو پایگاه امداد و چهار پایگاه مرکز نیکوکاری مسجد ولیعصر(عج) است.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، قربان‌علی ملاحسنی در مراسم جشن نیکوکاری دبیرستان دخترانه متوسطه اول زهره بنیانیان شهر آبیک که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد همزاد انقلاب است که به فرمان امام راحل در 14 اسفند ماه سال 56 تشکیل شد.

وی افزود: رهبر کبیر و سفرکرده انقلاب، برنامه‌های جلوتر از زمان خود را می‌دید و ترسیم می‌کرد که فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک ادامه داد: کمیته امداد، نهاد مقدسی است که به عنوان بال عاطفی نظام عمل می‌کند و در انجام بسیاری از کارها به عنوان معین دولت در خدمت نیازمندان است.

ملاحسنی اضافه کرد: کمیته امداد بیش از 165 نوع خدمت به مددجویان زیر پوشش خود ارائه می‌دهد که می‌توان به پرداخت مستمری، رسیدگی به درمان، اشتغال و مسکن اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی و اساسی کمیته امداد، ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است که به عنوان فرد مسلمان و شیعه امام علی(ع) می‌طلبد فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.

این مسؤول انفاق را معامله با خداوند متعال ذکر و تصریح کرد: در آن دنیا خطاب می‌شود کسانی که از خدا طلبکار هستند، بلند شوند؛ کسی بلند نمی‌شود، مگر کسی که در راه خدا صدقه داده باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک با تأکید بر تقویت باورهای انفاق و احسان افزود: باید به همنوعان نیازمند کمک کنیم تا آنان از حداقل نیازهای زندگی بازنمانند.

ملاحسنی ادامه داد: حضرت زهرا(س) خطاب به زنان مدینه فرمود، از دنیای شما نگاه کردن به چهره پیامبراکرم(ص)، تلاوت قرآن کریم و احسان و انفاق را بیشتر دوست دارم که این فرمایش حضرت باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: 6 پایگاه برای جشن نیکوکاری در شهر آبیک پیش‌بینی شده که شامل دو پایگاه امداد و چهار پایگاه مرکز نیکوکاری مسجد ولیعصر(عج) است.

به گزارش فارس، 13 هزار پاکت به مناسبت جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان آبیک بین دانش‌آموزان توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار