در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد بیان شد
بشیر بصیری فرد عنوان کرد:با اینکه با کاهش اعتبارات همواره همراه بوده ایم لکن به تلاش و کمک گرفتن از همه ظرفیت هادرسال ۹۴-۹۵ شاهد دوران طلائی اشتغالزایی در شهرستان لنده بوده ایم.
کد خبر: ۳۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 14 March 2017
بشیر یصیری فرد درگفتگو با خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گزارشی از عملکرد کمیته امداد شهرستان لنده را تشریح کرد.
بصیری فرد با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی گفت ؛مهمترین نکته ای که کمیته امداد در سالی که گذشت به آن توجه و طرح های این نهاد درمسیر آن اجرایی میشد،توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی و به تبع آن اجرایی فرامین مقام معظم رهبری دراین باره بود.
سال نودپنج سال شکوفایی اشتغال درلنده
بشیر بصیری فرد عنوان کرد:با اینکه با کاهش اعتبارات همواره همراه بوده ایم لکن به تلاش و کمک گرفتن از همه ظرفیت هادرسال ۹۴-۹۵ شاهد دوران طلائی اشتغالزایی در شهرستان لنده بوده ایم.
راه اندازی ۲۲۵طرح اشتغالزایی درحوزه دامپروری
بصیری فرد تاکید کرد: در سال 95 بیش از 225 طرح دامداری، دامپروری، صنفی و صنعتی با اعتباری بالغ بر سی و دو میلیارد و120میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان با سود4درصد پرداخت شد.
۱۶۰نفردرنوبت دریافت تسهیلات
وی افزود:تعداد 160نفر نیز در نوبت دریافت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی بانک ها هستند.
مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت: در حوزه مسکن تعداد ۱۳مسکن برای مددجویان شهری و۱۲ مسکن برای مناطق روستایی ، ساخت ۱۵سرویس بهداشتی و تعمیر و نگهداری تعدادی از منازل شهر و روستایی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۶۸۳میلیون ریال ساخته شده است.
 
 گزارش یک ساله کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده

پرداخت جهیزیه به ۳۱۱نوعروس لنده ای
وی تصریح کرد: در خصوص تامین جهیزیه نیز برای اولین بار بعد از سالها به ۳۱۱ نفر از نوعروسان کمیته امداد جهزیه پرداخت که سال گذشته به سختی به ۱۰۰نفر جهزیه داده بودیم و هیچ متقاضی جهزیه امروز در این شهرستان وجود ندارد.
یک ملیاردو۱۰۰ملیون ریال کمک درمانی درلنده
بصیری فرد در ادامه به هزینه های درمانی مددجویان اشاره کرد وگفت: به منظور کمک به بحث درمان مددجویان در سال 95بیش از یک میلیارد و 100میلیون ریال هزینه فاکتوردرمانی مددجویان پرداخت شد.
پرداخت حق بیمه ۱۹۶نفر از مددجویان
وی اظهارکرد: بیمه تامین اجتماعی بیش از 196 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به صورت ماهیانه به حساب تامین اجتماعی واریز می شود.
مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان لنده خاطرنشان کرد: در خصوص حمایت از کودکان سوء تغذیه نیز تاکنون به بیش از 150کودک دارای سوء تغذیه بیش از یک ملیارد و 100میلیون ریال تخصیص یافت که در قالب بسته های غذایی حمایت می شوند.
پرداخت شهریه ۱۴۴دانشجو+۳۷۰ملیون ریال کمک هزینه تحصیلی ۸۷۸دانش آموز لنده ای
وی در خصوص شهریه دانشجویان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) گفت: شهریه بیش از 144نفر از فرزندان مددجویان در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال واریز می شود و هزینه پوشاک و کمک تحصیلی بیش از878نفر از دانش آموزان با اعتباری بالغ بر 370میلیون ریال به حساب آنان واریز شد.
بصیری فرد ضمن اشاره به مشارکت گروهی و فردی مردم در تحقق سیاست های کمیته امداد امام خمینی(ره) که محرومیت زدایی و توانمندی است گفت: رفع محرومیت ها و توانمندی مددجویان برای رسیدن به خودکفایی نیازمند مشارکت و همت خیرین است که امیداوریم نسبت به حمایت مادی و معنوی از این نهاد تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار