کد خبر: ۳۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 26 May 2015

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص برگزاری نمایشگاه  خدمات و مبلمان شهری گفت: یازدهمین نمایشگاه خدمات و مبلمان شهری که با هدف هم افزایی و ایجاد یک رقابت سالم برگزارمی شود؛ می تواند فرصتی را برای تعامل و انتقال تجربیات در بستر مناسبی فراهم میکند.

دکتر حبیب شیری آذر افزود: در این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات و خدمات مورد نیاز شهرها و روستاها می توانند با انتقال بی واسطه نیازها و توانمندی‌های خود، به مطلوب‌تر شدن فضای شهری و روستایی کمک کنند.

دکتر شیری‌‌آذر با بیان اینکه نمایشگاه خدمات و مبلمان شهری توانسته شرکت‌های فعال در عرصه خدمات شهری را گرد هم آورد، گفت : حضور این شرکتها در این نمایشگاه، این فرصت را بوجود آورده تا مدیران شهری بتوانند ضمن آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردهای شرکت‌های تولیدی و خدماتی، بدون واسطه با تولیدکنندگان تجهیزات دکوراسیون شهری و ماشین آلات، ارتباط برقرار کنند و این نمایشگاه به نوعی بازاری در عرصه مدیریت شهری باشد . 

وی با اشاره به حضور فعال شرکت‌های خدمات شهری افزود: انتقال دانش فني و تكنولوژي روز و كارآمد به استان، در راستاي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غير نفتي و ايجاد ظرفيتهاي جديد در بخش توليد رقابتي را میتوان از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بشمار می رود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: استفاده از توانمندی کارخانه های داخلی که در مقایسه با کارخانه های خارجی توانمندتر جلوه می کنند از ضروریات اصلی است که در راستای توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تبریز از پتانسیل بسیار قوی در رابطه با تولید ماشین آلات مرتبط با خدمات و مبلمان شهری است و استفاده از این توانمندی های بومی باید در اولویت کاری شهرداری باشد. 

دکتر شیری‌آذر اظهارداشت: ما بر اين باوريم كه كشورمان در مسير توسعه اقتصادي نيازمند به ارتقاء كيفي خدمات قابل عرضه به شهروندان ، رعايت استاندارد هاي جهاني توسعه شهري ، رفع معضل حمل و نقل و ترافيك و بالاخره بهره گيري از آخرين پبشرفت ها و دستاوردها ي علمي در زمينه حمل و نقل و توسعه شهري است .

وی ادامه داد:  بديهي است برگزاري نمايشگاه فوق اين موقعيت را فراهم می سازد تا شهروندان به جايگاه مهم خود در امر توسعه اقتصادي شهري واقف گردند و در نتیجه در خواستشان از نهادها ي ذيربط و تصميم گيرنده مسئوليت پذيري بيشتر در ارتباط با تامين خواسته هاي شهروندان باشد.

گفتنی است نمایشگاه خدمات، مبلمان شهري از تاریخ پنجم الی هشتم خرداد ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز جهت بازدید عموم علاقمندان دایر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار