نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد:
نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استحکام وحدت ملی در سال جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 20 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در پیام فرارسیدن سال جدید، با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی حاکم بر جامعه، اظهار کرد: با مورد اهتمام و عنایت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌توان به موفقیت دست یافت و گام‌های مثبتی در راستای حل این مشکلات برداشت.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و فرهنگی از جمله دغدغه‌های اصلی دلسوزان انقلاب است و اگر تمام اقشار به خصوص متولیان فرهنگی کشور توجه خاصی به این عرصه داشته باشند، بخش عمده‌ای از این مشکلات حل می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال جدید باید تصمیم به خلوص نیت بگیریم و تمامی اعمال نیز باید برای مردم و جلب رضایت آنان باشد و عمل به وظایف فردی و اجتماعی نیز از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امید است با وحدت و هماهنگی روزافزون شاهد موفقیت‌ها و توفیقات در داخل و خارج کشور باشیم؛ اشرار و استعمار با تکیه بر ستون وحدت از بین می‌روند.

وی گفت: گروه‌های تکفیری نیز دنباله‌روی مستکبرین به شمار می‌آیند و در آینده‌ای نه چندان دور، رشادت‌های مدافعان حرم به بار می‌نشیند و به فضل پروردگار شاهد شکوفایی جهان اسلام خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار