امام جمعه موقت دهلران به نامگذاری سال 1396 توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم ترین موضوع های داخلی کشور موضوع مهم اقتصاد مقاومتی است .
کد خبر: ۴۰۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 31 March 2017
 به گزارش  تابناک ایلام؛حجت الاسلام هادی حسینی در جمع نمازجمعه گزاران دهلران به 12 فروردین ماه روز مهم و تاریخی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در 12 فروردین ماه سال 1358 مردم غیور ایران اسلامی در دفاع از ماهیت اسلامی انقلاب و ایران با آرای قاطع و یکپارچه به جمهوری اسلامی به عنوان مدل حکومتی مورد نظر خود رای دادند.
 
وی همچنین به نامگذاری سال 1396 توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم ترین موضوع های داخلی کشور موضوع مهم اقتصاد مقاومتی است .
 
وی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را همت مسئولان ارشد کشوری و همراهی مردم دانست و گفت: با اقتصاد مقاومتی بیشتر مشکلات کشور مرتفع می شود و میزان وابستگی کشور به خارج کمتر و اقتصاد و تولید و اشتغال داخلی رونق بیشتری می گیرد.
 
وی به 13 فروردین روز طبیعت اشاره و تصریح کرد: طبیعت یک امانت است در دست ما و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم زیرا به همه بشریت تعلق دارد.
 
امام جمعه موقت دهلران از خدمات همه ادارات و نهادهای سطح شهرستان دهلران در قالب ستادهای راهیان نور و ستاد میهمانان نوروزی تشکر کرد.
 
وی همچنین خواستار توجه بیشتر به تعریض جاده های ورودی شهرستان دهلران و همچنین جاده امام زاده سیداکبر(ع) و جاده آبگرم شد و گفت: باتوجه به ورود میهمانان نوروزی و راهیان نور به این مناطق، امیدواریم مسئولان درخصوص رفع این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار