حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: براساس آخرین آمار به دست آمده در تعطیلات نوروز امسال مجموعا 389 هزار و 900 گردشگر و مسافر نوروزی وارد شهرستان روانسر شدند.
کد خبر: ۴۰۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 04 April 2017
حسین ویسمرادی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: علیرغم برودت هوا و بارندگی در روزهای ابتدای سال و تعطیلات نوروزی آمار ورود گردشگران نوروزی به شهرستان روانسر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از 348 هزار نفر بود رشد 12 درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: قریب به 27 هزار گردشگر وارد مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه شدند که بیش از 17 هزار نفر از داخل غار بازدید کردند.

فرماندار روانسر تصریح کرد:میزان اقامت گردشگران و مسافرین نوروزی در این شهرستان، در این مدت  122 هزار و 721 نفر در  کمپ‌های موقت گردشگری، کلاس‌های مدارس و مهمانسراهای ادارات و چادرهای مسافرتی در بوستانها ، حاشیه بلوارها و خیابان‌ها و ... اسکان یافته‌اند می باشد.

ویسمرادی با اشاره به میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی و مجموعه‌های گردشگری این شهرستان افزود: در این ایام مجموعا 105 هزار نفر از  آثار دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر بازدید به عمل آوردند.

به گفته این مسئول:: 188 مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، پذیرایی ، سیاه چادرها و غرفه های صنایع دستی  این شهرستان در ایام نوروز صورت گرفته است.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار