گزارش روز تابناک تبریز
متاسفانه مقوله مهم غیرت توسط بازاریابان تجاری و اقتصادی در حال تخریب است .اخیرا در آپارات مجموعه ای در حال انتشار است که یکی از مجریان با سابقه تلویزیون اقدام به ساخت کلیپ و پخش ان در این شکبه اجتماعی می نماید.
کد خبر: ۴۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 04 April 2017
متاسفانه مقوله مهم  غیرت توسط بازاریابان تجاری و اقتصادی در حال تخریب است .اخیرا در آپارات مجموعه ای در حال انتشار است که یکی از مجریان با سابقه تلویزیون اقدام به ساخت کلیپ و پخش ان در این شکبه اجتماعی می نماید.

در یکی از این ویدیو ها شاهد هستیم که مجری در گفتگو با یک زوج از خانمی که مقابلش نشسته در مورد عشق به یک بازیگر مرد می پرسد و اینکه اگر همزمان این بازیگر و همسر فعلی او پیشنهاد ازدواج می دادند به کدامیک پاسخ مثبت می داد.
 
اینها تنها نمونه هایی از سوق دادن رسمی مردان و زنان کشور به مست بی غیرتی هستند که در جامعه اسلامی قابل قبول نیست.

اگر چه انتشار این ویدیو موجی از انتقادات را به سوی سازندگان آن روانه کرد اما همین گروه در روز های اخیر بار دیگر ویدیویی از همین جنس در فضای مجازی متشر کردند. با این تفاوت که این بار مصاحبه کننده در اقدامی عجیب و قبح شکنانه با یک مرد در خصوص زیبایی همسرش در حضور او سؤال می کند و می خواهد که وی به آن نمره دهد.

البته ویدیوهایی از این دست و محتواهایی نه چندان قابل قبول پیش از این هم از این گروه برنامه ساز اینترنتی که مدیریت آن را «م.ح» مجری باسابقه تلویزیون به عهده دارد منتشر شده اما اکثر آن ها به دلیل اینکه صرفاً محتوایی سبک و زرد داشته اند در خور اهمیت نبودند.
ان چه اهیمت دارد این است که دولت بعنوان مجری قانون اساسی از تلاش برای صیانت از ارزشهای اسلامی چندان بهره ای نبرده و نه تنها دولت بلکه سایر نهادهای نظارتی نیز چندان اقدام موثری برای رفع این آسیب زایی های اجتماعی مبذول نمی دارند.
و این گونه است که بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی در عرصه های اجتماعی و مدنی ، ارزشهای اسلامی روزبه روز در حال رنگ باختن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :