استاندار یزد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر وامید اجرایی شد گفت: تک رقمی شدن نرخ تورم در این دولت خود یک دستاورد بزرگ است.
کد خبر: ۴۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 08 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی  در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان افزود: تحریم ها و مشکلات معیشتی مردم و رشد هزینه در دولت قبل موجب رکود اقتصادی در کشور شده بود.
وی با بیان اینکه شاید نتوانیم ارزیابی درستی از عملکرد دولت یازدهم در موضوع اقتصاد داشته باشیم اظهار کرد: دولت با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به فرماندهی معاون اول رئیس جمهور، برنامه های اقتصاد مقاومتی را تدوین و همه به میدان آمدند.
میر محمدی خاطر نشان کرد: گزارش اقتصاد مقاومتی استان در یک جلد 150 صفحه‌ای تهیه شده و مجموعه اقدامات در آن آمده است.
استاندار یزد با بیان اینکه خوشبختانه امروز به تراز مثبت تجاری رسیده ایم گفت : این یکی از نقاط قوت ملت می باشد که معرف بهبود اقتصاد کشور است.
وی یکی از برنامه های مهمی که موجب اشتغال و رونق کسب و کار می شود را برنامه طرح تکاپو (توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار ) دانست که اینک مقدمات اجرای آن در استانهای مختالف از جمله یزد فراهم شده است.
طرح تکاپو از سال گذشته در هشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد و دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.
در این نشست وزیران تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار