رئیس پلیس فتا استان گفت: شخصی که قصد داشت طلب خود را با اقدام به اخاذی 80 میلیون ريالی به دست آورد، توسط این پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 08 April 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "علی کریمی" گفت: مرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرده است که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعي تلگرام با ارسال پيام هاي توهين آميز و چندين فيلم نامشخص، تهديد کرده در صورتي که مبلغ 80 میلیون ريال به وی پرداخت نشود، فيلم های خصوصی اش را در فضاي مجازي منتشر می کند.

اين مقام انتظامي افزود: با توجه به اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس فتا استان بلافاصله عملیات شناسایی فرد متهم در فضای مجازی را آغاز و پس از تحقیقات فنی و شناسایی متهم، با هماهنگی قضایی وی را که پسری جوان بود دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: متهم که از دوستان شاکی بود و در رویارویی با شواهد فنی به جرم خود اعتراف و اذعان کرد که مبلغی پول از شاکی طلب داشته و پس از اينکه فيلمي خصوصي از وی بدست آورده است، قصد داشته با تحت فشار قرار دادن شاکی، وی را وادار به پرداخت بدهي خود کند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان گفت: از هموطنان عزیز درخواست داریم در هنگام عصبانیت دست به اقدامات عجولانه نزده و با تصور اینکه شناسایی نخواهند شد و در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما  در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار