استاندار فارس گفت:با اجرای سامانه نوین آبیاری ، حفظ منابع آب و خاک و مدیریت صحیح آن می توان اقتصاد کشاورزی را بهبود بخشید و در مسیر توسعه از آن بهره گرفت.
کد خبر: ۴۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 28 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید محمد احمدی اظهار کرد: استان فارس توانمندی های ویژه ای در بخش کشاورزی دارد که این مهم همواره در اقتصاد این استان اثرگذار بوده است.

وی افزود:با اجرای سامانه نوین آبیاری ، حفظ منابع آب و خاک و مدیریت صحیح آن می توان اقتصاد کشاورزی را بهبود بخشید و در مسیر توسعه از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد:کشاورزی صنعتی با رویکرد علمی ، آموزش و ترویج می تواند در ارتقا سطح کشاورزی ، افزایش بازدهی و ارزش افزوده آن موثر باشد.

استاندار فارس اضافه کرد: شورای کشاورزی استان فارس با تعیین اولویت های راهبردی در بخش کشاورزی استان و توجه به امنیت غذایی و معیشت اقتصادی بهره برداران، گام های اساسی در زمینه ارتقا این بخش برمی دارد.

احمدی بیان داشت: تلاش برای رفع موانع ومشکلات فرا روی بخش کشاورزی ، ایجاد توانمندی های علمی و اتخاذ برنامه ریزی راهبردی در دستور کار شورای کشاورزی استان فارس قرار دارد.

وی گفت:بهره برداران و کشاورزان می توانند با بهره گیری از اعتبارات صندوق توسعه ملی زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی در این بخش را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار