رئیس پلیس فتا استان گفت: دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود نسبت به برداشت غير مجاز مبلغ 15 میلیون ريال از حساب بانکي وی اقدام كرده بود، توسط کارشناسان پليس فتا شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۴۰۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی کریمی" اظهار کرد: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت 15 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در انجام بررسي هاي تخصصي مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خريد اينترنتي شارژ تلفن همراه شده است که با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده، متهم شناسايي و براي ارائه توضيحات به پليس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که دختر شاکی بود، در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف 
و بیان کرد كه با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب بانکی وی، اقدام به برداشت به صورت غير مجاز از و خرید شارژ تلفن همراه براي خود و همسرش كرده است.

سرهنگ کریمی به شهروندان توصيه كرد: رمز كارت خود را به صورت دوره اي تغيير دهيد و سعي كنيد از شماره هايي كه قابل حدس زدن هستند، نظير سال تولد، شماره شناسنامه يا اول يا آخر شماره تماس يا شماره ملي به عنوان رمز استفاده نكنيد.

وی افزود: اگر مجبوريد كارت عابر بانك خود را به فرد ديگري بسپاريد، پس از اتمام كار رمز خود را عوض کنید، از يك رمز براي حساب هاي مختلف بانكي استفاده نكنيد و مراقب كارت عابر بانك خود باشيد و آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: در انتها از هموطنان عزیز درخواست داریم در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما  و یا شماره تلفن هفت رقمی 0832188190 با ما در میان بگذارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار