دروازه های قفل شده،
تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت19 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 10 April 2017
 تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت19 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛ برای سرخ پوشان تهرانی دراین دیدار بیرانوند،حسینی،ماهینی،انصاری،محرمی،کامیابی نیا،رفیعی،مسلمان،علیپور،امیری و طارمی بازی کردند.
 
نیمه اول و در دقیقه2 ضربه سر طارمی دراختیارگلر الریان قرار گرفت.دقیقه6 شوت گارسیا در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه11 ضربه تاباتا در موقعیتی تک به تک در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه12 ارسال تاباتا توسط طارمی دور شد.دقیقه16 ارسال بازیکن الریان توسط محرمی به کرنر فرستاده شد.دقیقه24 ضربه آرام طارمی دراختیار دروازه بان الریان قرار گرفت.
 
دقیقه25 ارسال تاباتا دراختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه26 ضربه طارمی ازبالای دروازه الریان به بیرون رفت.دقیقه31 ضربه علیپور از کناردروازه الریان به بیرون رفت،درادامه ضربه سر طارمی از بالای دروازه آبی پوشان الریان به بیرون رفت. دقیقه39 ضربه تاباتا در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه40 شوت رفیعی در دو مرحله دراختیار دروازه بان الریان قرار گرفت.دقیقه 42 خطای بازیکن حریف بر روی طارمی توسط داور پنالتی اعلام شد و این ضربه توسط  طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس بهترین موقعیت خود را برای رسیدن به گل از دست بدهد. دقیقه47 ارسال گارسیا در دستان بیرانوند قرار گرفت .دقیقه 49 ارسال رفیعی توسط مدافعین حریف دور شد تا دو تیم با تساوی زمین را ترک کنند.
 
نیمه دوم ودردقیقه46 ضربه طارمی به تیر دروازه برخورد کرد درادامه ضربه بازیکن الریان در موقعیتی خطرناک توسط مدافع پرسپولیس دور شد.تا دو تیم با حملاتی خطرناک بازی را آغاز کنند دقیقه49 ضربه مسلمان به کرنر رفت.دقیقه54 ضربه آزاد گارسیا از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه 55 ضربه سر رفیعی دراختیار دروازه بان الریان قرار گرفت.دقیقه 57 ضربه سر حسین ماهینی دراختیار عمر باری قرار گرفت تا موقعیت های پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست برود.
 
دقیقه 59 ضربه آزاد مسلمان توسط مدافع حریف دور شد.دقیقه61 سانتر خوب مسلمان با ضربه سر طارمی به بیرون رفت.دقیقه62 ضربه بازیکن الریان دراختیار بیرنوند قرار گرفت،چند ثانیه بعد علیپور در محوطه جریمه حریف به زمین افتاد اما داور این پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفت تا شب بد پرسپولیس تکمیل شود.دقیقه 66 شوت تاباتا از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 69 ضربه طارمی با دخالت حریف به کرنر رفت.
 
دقیقه7دقیقه80 ضربه امیری به کرنر رفت.یک دقیقه بعد ضربه ی علیپور از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه 82 ضربه سر علیپور از کناردروازه الریان به بیرون رفت اما...افسوس بر موقعیت های از دست رفته. دقیقه 88 ضربه بازیکن الریان در اختیار گلر سرخ ها قرار گرفت. دقیقه 89 شوت ربیع خواه از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه91 ضربه علیپور در اختیار گلر الریان قرار گرفت.دقیقه92 ضربه سوریا خطرناک از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه 93 ضربه سوریا به تیر خورد تا بازی در پایان با تساوی به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار