رئیس هیأت فوتبال استان سمنان:
رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه پدیده جذب بازیکنان غیربومی به زیربنای فوتبال سمنان آسیب‌ زده، گفت: ۸۰ درصد بازی‌های تیم «هف» در لیگ دسته 2 خارج از خانه بوده است.
کد خبر: ۴۰۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی رضاعلی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه هیأت فوتبال استان سمنان، فعالیت بیشتر در حوزه استعدادیابی در بخش‌های آقایان و بانوان است.

وی تصریح کرد: فوتبال استان سمنان در گذشته با پدیده جذب بازیکنان غیربومی در تیم‌های استان سمنان مواجه بوده که ضربات جدی به زیربنای فوتبال سمنان وارد کرده است.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با تأکید بر اینکه استعدادیابی در جهت بومی‌سازی ساختار تیم‌های سمنانی در استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بستن تیم‌های استان سمنان در رقابت‌های لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول با بازیکنان بومی و تکیه بر توان داخلی استان هدف اصلی ماست.

رضاعلی با اشاره به اینکه استعدادیابی در فوتبال استان سمنان مختص به فوتبال آقایان نیست، تصریح کرد: استعدادیابی در رده‌های پایه فوتبال بانوان نیز در استان سمنان در حال انجام است و استعدادهای خوبی در این حوزه داریم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های استعدادیابی در بخش‌های آقایان و بانوان در بستر فوتبال استان سمنان در جهت شناسایی استعدادها و نخبگان فوتبال سمنان فعال‌ شده است و کار مهم استعدادیابی را انجام می‌دهند، اضافه کرد: تعدادی از بانوان فوتبالیست سمنانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند؛ در رده پایه تیم‌های ملی آقایان هم دعوت به اردوی تیم ملی داشتیم.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با اشاره به اینکه تیم هف سمنان نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور است، تصریح کرد: تیم هف سمنان در مرحله اول این پیکارها عملکرد خوبی داشته و به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرده است.

رضاعلی با بیان اینکه ۸۰ درصد بازی‌های تیم هف سمنان در رقابت‌های لیگ دسته دوم خارج از خانه بوده است، اضافه کرد: نگاه به بازی‌های داخل خانه در این مسابقات امیدها را برای درخشش بیشتر این تیم در لیگ دسته 2 بالا می‌برد.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما به رشد فوتبال استان سمنان معطوف شده است و تلاش‌ها در آینده مضاعف‌تر خواهد شد.

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار