تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو، دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزدامضاء شد.
کد خبر: ۴۰۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 13 April 2017
به گزارش تابناک یزد،در آیین امضای این تفاهم نامه معاون پژوهشی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و دبیرکل شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری (عتف ) گفت: وزرات علوم با وزراتخانه هایی همچون نفت قرارداد همکاری دارد و با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری امیدواریم فعالیت های خوبی در حوزه بهره وری انرژی و انرژی خورشیدی انجام شود.
وحید احمدی تاکید کرد : این تفاهم نامه ها معمولا برای اعلام آمادگی مجموعه ها برای همکاری است که باید به سرعت به قرارداد علمیاتی تبدیل شود هرچند که با مبلغ اندک شروع شود.
این تفاهم نامه در قالب هشت ماده به امضای محمدصادق قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو ، محمد صالح اولیا رئیس دانشگاه و داریوش پورسراجیان رئیس پارک علم و فناوری رسید.
در ماده یک این تفاهم نامه درباره هدف از امضای آن آمده است: این تفاهم به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانمندی-های دانشگاه و پارک و تشریک مساعی برای گسترش تحقیقات هدفمند اعضای هیئت علمی دانشگاه و افزایش سهم پایان نامه های کارشناسی ارشد، رساله های دکتری و تحقیقات پژوهشگران پسادکتری در توسعه دانش و فناوری موردنیاز صنعت برق کشور منعقد می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار