به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي، رئیس و کارکنان حوزه هنري استان سمنان با حضور در منزل شهدای والامقام هنرمند استان با خانواده های معظم این شهدا ديدار كردند.
کد خبر: ۴۰۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 15 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، دراين دیدارها که به بهانه هفته هنر انقلاباسلامیانجام شد، داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان به همراه جمعی از کارکنان حوزه هنري استان با خانواده های معظم شهدا در شهرستان های سمنان و دامغان دیدار کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس و کارکنان حوزه هنري استان سمنان با حضور در جمع خانواده شهید «محمد رضا خالصی» با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار همسر شهید خالصی به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت که با توجه به یادگار ماندن تعداد زیادی روزنوشت و نامه از شهید خالصی، حوزه هنری استان جهت تدوین و انتشار آنها اعلام آمادگی کرد.

همچنین در ادامه این دیدارها، رئیس حوزه هنری به همراه کارکنان حوزه هنري استان با حضور در منزل برادر شهید «احمد اُمی» در روستای آهوانو شهرستان دامغان با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار نیز برادران و خواهر شهید امی به بیان خاطراتی از برادر شهیدشان پرداختند.

به گزارش ایسنا- خاطرات خودنوشت شهید احمد امی که به زبان انگلیسی نوشته شده است توسط محبوبه حاجیان نژاد به زبان فارسی ترجمه و سپس برای خوانش بهتر و عمیق تر، این خاطرات توسط محمد مهدی عبدالله زاده، گویاسازی و به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار