حجت‌الاسلام پناهیان:
پناهیان گفت: به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زمانی جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد که بنی صدر به عنوان رئیس جمهور وقت بسیار ضعیف عمل کرد.
کد خبر: ۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 29 May 2015
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم باید در برابر مشکلات اجتماعی نیز مقتدرانه و قوی عمل کنند.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در همایش جوانان استان البرز که به مناسبت روز جوان در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران همیشه مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادگی کرده است، بنابراین باید این اقتدار و ایستادگی را نیز در مشکلات اجتماعی داشته باشند و در برابر مشکلات نیز قوی عمل کنند.
وی ادامه داد: مسئولان نیز با روحیه بالا و مقتدر باید در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه‌ای قدرتمند باید جوانانی را تربیت کرده و پرورش دهیم که مقتدر بوده و در برابر مشکلات کم نیاورند و از بار مسئولیت شانه خالی نکنند.
پناهیان تأکید کرد: جامعه‌ای که دارای مردمی قوی و مقتدر باشد می‌تواند مسئولانی مقتدر نیز داشته باشد و آنها به پشتوانه مردم، کشور را به سمت جلو حرکت دهند.
وی در ادامه سخنان خود به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زمانی جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد که بنی صدر به عنوان رئیس جمهور وقت بسیار ضعیف عمل کرد.
پناهیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خطر داعش و تکفیری‌ها در منطقه ادامه داد: امروز نیز نیازمند اقتدار سیاست‌مداران کشور هستیم، چراکه داعش به مراتب نانجیب‌تر از صدام است.
وی تأکید کرد: در این راستا اگر مسئولان سیاسی ما درست و مقتدر عمل نکنند اتفاقات ناخوشایندی پیش می‌آید.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود بر ارتقای آگاهی نوجوانان و جوانان به علوم دینی پرداخت و گفت: ارزش‌های دینی و اسلامی باید به درستی در بین جوانان تبیین شود و تعریف دقیقی از این مهم را در بین نسل جوان جامعه داشته باشیم.
پناهیان ادامه داد: نباید دین را به گونه‌ای تعریف کنیم که جذاب نباشد، بنابراین با تعاریف جذاب و درست می‌توانیم جوانانی را جذب دین کنیم و نسلی را پرورش دهیم که قوی، مستحکم و مقتدر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار