قهرمان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد تصمیم دارد از این پس در یک وزن بالاتر به حضورش در عرصه قهرمانی ادامه دهد.
کد خبر: ۴۰۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 17 April 2017

به گزارش تابناک : «ماگومدرسول قاضی ماگمدوف» قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم رقابتهای جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۵ از روسیه گفت: به مدت یک سال و به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست نتوانستم در میادین حضور یابم و هم اکنون نیز پس از سه عمل جراحی بر روی زانو و بهبودی نسبی، کمی درد را در پای خود احساس می کنم.

قاضی ماگمدوف که به تازگی در رقابت‌های جام یاشاردوغو به مدال برنز و در رقابت های جام دانکلوف به مدال طلا دست یافته، تصریح کرد: وزن طبیعی من بیشتر از ۷۴ کیلوگرم است و اگر قرار باشد مسابقات در دو روز برگزار و هر روز نیز وزن کشی انجام شود، قطعا نمی توانم در وزن ۷۰ کیلوگرم بمانم. بدیهی است باید به یک وزن بالاتر بروم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در مورد برگزاری مسابقات در دو روز افزود: به نظر من برگزاری مسابقات در دو روز باعث تأسف است و من فکر می کنم شرایط بدتر از برگزاری مسابقات در یک روز خواهد شد.

این کشتی‌گیر داغستانی در پایان در مورد برنامه آینده خود گفت: البته فعلا در رقابت‌های قهرمانی روسیه در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان خواهم رفت که حریفان سرسختی از جمله ماگومد قربان علی اف، قهرمان سال ۲۰۱۶ جهان را پیش رو خواهم داشت.




منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار