نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ا رتش شجره ی طیبه است ،و این شجره ی طیبه امتحان خود را در هشت سال دقاع مقدس نشان داده است وارتش یکی از ارکان های امنیت مثال زدنی این ملت است.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 18 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ازکرمانشاه، آیت الله علما امروز درمراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور فرماندهان نظامی، انتظانی و جمعی از مسئولان استان، اظهارداشت:حدود پنجاه هزار نفر از ارتشیان در راه اسلام و انقلاب شهید شده است. که این ارتش، ارتشی با بصیرت، متدین و در خدمت نظام و امت اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد:ارتش ایران دارای ویژگی های خاصی است که کم تر ارتشی در دنیا این ویژگی را دارد، ارتشی قدرتمند که  در چهل دهه از انقلاب موقعیت خودش را نشان داده است،که این ارتش با مکتب اسلام، ولی فقیه و انقلاب بوده که کم تر در جایی دیده می شود.

امام جمعه ی کرمانشاه گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان اسوه در دنیا مطرح هستند لذا برخی از کشورهای اسلامی از آنان الگو گرفته و به آن تکیه کرده اند، که این سبک و سیاق نیروهای مسلح برای کشورهایی که مورد تهاجم هستند این اسوه بودن مطح و یادگرفته اند چگونه از کشورشان دفاع کنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: در چهل دهه از عمر انقلاب ا تش حماسه ها در سرکوب غائله های  که در کردستان، سیستان و جاهای دیگر کشور خلق کرده و شخصیت های برجسته ای چون شهیدان سپهبد صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی و... در دفاع از انقلاب و کشور مردانه به میدان آمدند.

وی اظهارداشت: امروز، دیروز، و از همان ابتدای انقلاب این ارتش بود که در کنار نیروهای نظامی دیگر توسط نیروهای سه گانه از کشور مراقبت و حفاظت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه باید در خدمت اسلام و امت باشیم و هنوز ما شهدایی را که از خاک عراق وارد کشور می کنیم تشیع و به خاک می سپاریم و پیام آنان این است که همه ی طبقات و اقشار مختلف جامعه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار