مسلم بهرامی در گفتگو با تابناک:
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه.گفت: انفجار بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در سجادیه، * شهرک فدک * فاز دو انتهای خیابان ده متری 8 مجروح برجای گذاشت که باحضور به موقع نیرو های آتش نشانی نشانی مجروحان از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
کد خبر: ۴۱۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 21 April 2017
 بهرامی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: انفجار در منزل مسکونی شهرک فدک  بر اثر نشت گاز روز گذشته ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر رخ داده است که در این حادثه هشت تن مجروح و به بیمار ستان امام خمینی ( ره ) انتقال داده شدند، این انفجار خسارت جانی نداشته است.

وی به وقوع یک آتش سوزی در منزلی مسکونی در شهرک ژاندارمری اشاره کردو گفت: این آتش سوزی بر اثر بی احتیاطی در روشن گذاشتن ذغال رخ داده ، که در این آتش سوزی مجروحیت ساکنان را در پی نداشته است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین روز گذشته  دو مورد تصادف در محل گذرنامه ( بلوار زن ) اتفاق افتاده که سه نفر در این تصادف مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شدند.

بهرامی در پایان گفت:  روز پنج شنبه ماموران آتش نشانی یک قلاده سگ را که در چاه آب سقوط کرده بودند، از چاه بیرون کشیده و نجات دادند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار