سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:در سال گذشته بیش از یک هزارو 300 نفر از تاکسیرانان در کلاسهای آموزشی شرکت کردند که محوریت اصلی این کلاسها پرسش و پاسخ در مورد مسائل مرتبط با سازمان تاکسیرانی بود.
کد خبر: ۴۱۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 02 May 2017
سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: برنامه های سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه  درسال جدید، آموزش و فرهنگ سازی در راستای  استفاده از حمل ونقل عمومی  با محوریت آموزش به رانندگان  است .

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری دوره ها وکارگاه‌های آموزشی برای تاکسیرانان استان می توان در این کارگاه‌ها مسائل مختلف  با حضور کارشناسان مرتبط که به نوعی به تاکسیرانان ارتباط دارد، آموزش داده می شود تا سطح آگاهی و اطلاعات عمومی تاکسیرانان افزایش یابد.

سلیمانی تصریح کرد:در این کارگاه های آموزشی علاوه ‌بر بیان سیاست‌های کلی سازمان،  مباحثی در در خصوص فرهنگ مشتری مداری، آموزش فرهنگ و قوانین و نکات رانندگی، کمکهای اولیه امدادی، روابط بین راننده و مسافر و تاثیرگذاری آنان در جذب مسافر و اهمیت کار تاکسیرانان نیز ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تاکید کرد:صدور کارنامه رانندگان تاکسی منوط به شرکت در کلاس های آموزشی است.
گفتگو از صفورا دانایی فرد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار