جانشین راهبردی سپاه استان قزوین:
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی، ۱۰ هزار زائر قزوینی به مرقد امام خمینی‌(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم، عباس برزگرابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تعداد زائرانی که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد آن حضرت اعزام می‌شوند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و بررسی‌هایی که تاکنون به عمل آمده‌، قرار است که بیش از 10 هزار نفر زائر از استان قزوین به مرقد حضرت امام(ره) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای برنامه‌ریزی و اجرای هرچه بهتر این سفر کمیته‌های مختلفی تشکیل شد، بیان کرد: برای برنامه‌ریزی این سفر کمیته‌های یازده‌گانه در دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد که هرکدام از این کمیته‌ها مسئولیت‌هایی را در رابطه با این سفر برعهده داشتند.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین تصریح کرد: علاوه بر این تعداد زائر، قرار است که کارکنان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی نیز به مرقد حضرت امام(ره) اعزام شوند.

برزگرابراهیمی با اشاره به این موضوع که سهمیه اعزام هر کدام از شهرستان‌ها و شهرهای استان قزوین مشخص شده است، عنوان کرد: در این سفر زیارتی از اقشار مختلف جامعه شرکت می‌کنند و به طور کلی تمام گروه‌های سنی در این سفر حضور دارند.

وی با اشاره به تعداد خودروهایی که برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: برای اعزام 10 هزار زائر از استان قزوین، تعداد 400 دستگاه وسیله نقلیه به کار گرفته می‌شود که از این تعداد 230 دستگاه اتوبوس، 100 دستگاه مینی‌بوس و 70 دستگاه ماشین‌های پشتیبانی مانند پلیس راهور، آمبولانس و ماشین‌های امدادی دیگر در نظر گرفته شده است.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین با بیان اهداف برگزاری این سفر زیارتی، خاطرنشان کرد: زائران این استان به این منظور به مرقد حضرت امام(ره) اعزام می‌شوند تا با افکار و اهدافی که ایشان در نظر داشتند، آشنا شوند.

انتهای پیام/ ی

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار