قهرمان تکواندوی آسیا:
قهرمان تکواندوی آسیا گفت: خوشحالم با حجاب اسلامی در مسابقات آسیایی شرکت کردم و حجاب همچون سنگر است.
کد خبر: ۴۱۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، تکواندوکار بسیجی سمنانی در وزن منهای 55 کیلوگرم با شکست حریف فیلیپینی خود بر سکوی نخست رقابت‌های آسیایی ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.

مبینا شاکری از تلاش‌های مربیان و خانواده خود قدردانی کرد و گفت: بدون شک این موفقیت نتیجه تلاش همه مربیان و زحمات خانواده‌ام بوده و از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور خود با حجاب اسلامی در مسابقات آسیایی افزود: از اینکه توانستم به‌عنوان یک بانوی مسلمان با حجاب اسلامی موفق به کسب این مقام شوم، خوشحالم و اثبات شده که حجاب همچون سنگر است و برای حضور در عرصه‌های ورزشی محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

این تکواندوکار نوجوان بسیجی افزود: خواستار توجه بیشتر مسؤولان به ورزش استان هستم و امیدوارم با توکل به خداوند شاهد حضور گسترده و افتخارآفرینی نمایندگان استان در مسابقات بین‌المللی باشیم.

پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر با حضور در مراسم استقبال مدال‌آور استان از وی تقدیر و در پایان مراسم، قهرمان مبینا شاکری مدال طلای خود را تقدیم به خانواده شهید دانشگر کرد و کسب این افتخارات را مدیون شهدایی همچون شهید دانشگر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار