معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: تنوع قومي و مذهبي براي ايران اسلامي يك فرصت بوده و استفاده هرچه بيشتر از نيروهاي با قوميت ها و مذاهب مختلف همواره در دستور كار مسئولين قرار داشته است.
کد خبر: ۴۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ يوسف شاه حسيني در نشست شوراي اداري شهرستان ثلاث باباجاني كه با حضور نخبگان٬ معتمدين٬ روحانيون و فعالين اجتماعي شهرستان برگزار شد افزود: تنوع قومي و مذهبي  براي ايران اسلامي يك فرصت بوده و استفاده  هرچه بيشتر از نيروهاي با قوميت ها و مذاهب مختلف همواره  در دستور كار مسئولين قرار داشته است.

وي اساس كار در ايران را بر مبناي وحدت و برادري عنوان كرد و گفت: در طول سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي با وحدت و برادري توانسته ايم كه بر مشكلات و توطئه هاي دشمنان فائق آئيم و به سمت سازندگي و پيشرفت حركت نمائيم.

وي در ادامه با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم به سطحي از رشد و بالندگي رسيده اند كه به وعده هاي فريبكارانه اعتنايي نمي كنند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري تصريح كرد: مشاركت و حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به اقتدار ايران اسلامي در جهان خواهد شد و مردم دنيا خواهند ديد كه مردم ايران بيش از گذشته به نظام خود پايبند هستند.

وي بيان داشت: انتخاب آگاهانه مردم در تعيين سرنوشت و مسير آينده خود و كشور بسيار مهم است لذا تمام شرايط براي برگزاري انتخاباتي قانونمند و بي طرفانه در استان فراهم شده است.

وي در ادامه ضمن تاكيد بر رفع موانع و مشكلات در منطقه٬  خدمات دولت در منطقه و استان را مايه اميدواري دانست و گفت:  طرحهايي مانند سامانه گرمسيري٬ منطقه آزاد٬ راه آهن غرب٬ آبرساني به دشت حر در ثلاث و... بيانگر آينده اي بهتر براي استان و منطقه مي باشد.

شايان ذكر است آخرين برنامه سفر معاون سياسي و امنيتي استانداري به شهرستان ثلاث باباجاني ديدار با مردم دهستان زمكان و بررسي مشكلات مردم اين منطقه بود كه اين مراسم با حضور ماموستا ملا محمد يوسفي امام جمعه ميرآباد و مردم در مسجد جامع ميرآباد برگزار شد.

در اين مراسم يوسف شاه حسيني با تشكر از حضور مردم اظهار داشت: ميرآباد نامي آشنا در استان و منطقه است چراكه مردمي با فرهنگ و با سابقه مدنيت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار