دبیر جامعه اسلامی کارمندان و عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری استان ایلام گفت: مشارکت مردم، تشکل ها و احزاب سیاسی در انتخابات به تثبیت و اقتدار بیشتر نظام مقدس اسلامی در عرصه داخلی و سطح منطقه ایی و بین المللی کمک کند.
کد خبر: ۴۱۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 06 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید خلیل سجادی اظهار کرد: نقش احزاب و گروه های سیاسی در برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت در ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری بسیار مهم است.
 
وی افزود: احزاب و گروه ها در ایجاد وحدت و انسجام در بین آحاد مردم بویژه در مواقع حساس انتخابات تاثیرگذار هستند و امام راحل نیز همواره بر حضور پرشور مردم و احزاب در انتخابات تاکید داشتند.
 
سجادی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری با حفظ وحدت حتی مخالفان نظام نیز در انتخابات شرکت کنند، تاکید کرد: احزاب، گروه های سیاسی و اصحاب رسانه با یک حرکت گسترده مردم را به حضور بیشتر در این رویداد حساس سیاسی ترغیب و از تخریب و تهمت زنی دوری کنند.
 
وی یادآور شد: همه جناح های سیاسی کشور با هر سلیقه و نگاهی باید با ساز و کارهای اجرایی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و از وحدت شکنی در جامعه پرهیز کنند.
 
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در سال های گذشته با گسترش فضای مجازی گروه هایی با سوء استفاده از موقعیت و نقش اثرگذار جناح ها اقدام به تخریب و نشر مطالب نادرست می کردند، گفت: باید این بستر و فضا تحت کنترل قرار گیرد و افراد از تخریب گروه ها و جناح ها بپرهیزند.
 
سجادی اضافه کرد: هر فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود متعلق به همه نظام است و باید در درجه نخست منافع جامعه را در نظر بگیرد و به دور از جناح بندی به مشکلات مردم و کشور رسیدگی و در چارچوب سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری حرکت کند.
 
دبیر جامعه اسلامی کارمندان و عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری استان ایلام افزود: نامزدها باید با کوشش این انسجام را بیشتر کنند و احزاب، گروه ها و رسانه ها بخصوص رسانه ملی باید از یک جانبه نگری سیاسی بپرهیزند و آن گونه که شایسته است مردم را به مشارکت در این انتخابات سرنوشت ساز تشویق کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت در مناطق مختلف استان ایلام برگزار می شود.
18 تشکل صنفی و 35 دفتر فرعی احزاب سیاسی در استان ایلام فعالیت دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار