رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: 20 پروژه عمرانی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ‌بر 236 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 01 June 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر: رضا محمدیان اظهار داشت: ایجاد راه‌های دسترسی، تسهیل در عبور و مرور، اعمال سیاست‌های کاهش ترافیک در نقاط پرتردد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم‌برخوردار شهر مهم‌ترین محورهای پروژه‌های عمرانی است که همزمان با نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

وی ضمن اشاره به نقش نظارتی شورای شهر که طی دو سال گذشته با تشکیل کمیسیون تلفیق به هماهنگی بین دستگاه‌ها نیز توجه ویژه داشته است، افزود: کمیسیون عمران شورا با حضور در تمام مناطق شهرداری و بازدید منظم از پروژه‌ها، پیگیری تسهیل و تخصیص بودجه و رفع سریع مشکلات و ناهماهنگی‌ها، زمینه را برای اجرا و تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌ها عمرانی شهرداری فراهم می‌آورد.

این عضو بیان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح آفرینش که تسهیل در عبور و مرور ساکنین شهرک‌های شمال غرب نمایشگاه بین‌المللی و دانشگاه‌های آزاد و پیام نور همچنین روان‌سازی ترافیک خروجی شهرک گلستان و بلوار دکتر حسابی را به دنبال دارد، مهم‌ترین پروژه این مجموعه است که به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته محمدیان، احداث فرهنگسرا، زیرسازی، آسفالت، بهسازی معابر و احداث بلوار، راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ترافیکی، بهره‌برداری از مخزن آب در شهرک سعدی و... نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی در لیست بهره‌برداری این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار