نیروی پلیس دوبی به خاطر ناوگان خودروهای پلیس قابل‌توجه خود در دنیا شناخته شده است.
کد خبر: ۴۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 13 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال سوپرکارهایی نظیر فراری FF، مرسدس SLS-AMG، بوگاتی ویرون، مرسدس G63 AMG، استون مارتین One-77، نیسان GT-R، ب‌ام‌و M6، آئودی R8، بنتلی کانتیننتال GT و مک لارن MP4-12C از جمله خودروهایی هستند که در اداره پلیس دوبی خدمت می‌کنند.


در سال 2018 ب‌ام‌و i8 نیز به جمع این خودروهای اضافه شد و حالا دومین عضو خانواده‌ی i ب‌ام‌و یعنی i3 به برادر بزرگ‌تر خود در اداره پلیس دوبی ملحق شده است.


این خودرو اولین بار در روز چهارشنبه و در دوبی رونمایی شد. در این مراسم وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت که این کشور برنامه‌هایی برای رشد خودروهای الکتریکی دارد و می‌خواهد در نهایت سهم آن‌ها را به 10 درصد از کل خودروهای فروخته شده برساند. دوبی تا 4 سال آینده می‌خواهد 15 درصد از آلایندگی دی‌اکسید کربن کاهش یابد.


ب‌ام‌و i3 قبلاً در سایر کشورها ثابت کرده که خودروی پلیس مناسبی می‌باشد. این خودروی الکتریکی در اداره پلیس لس‌آنجلس، آلمان، اتریش، ایتالیا و همچنین در اداره آتش‌نشانی بریتانیا خدمت می‌کند.
مشخص نیست که وظایف دقیق این خودرو در اداره پلیس چیست اما قطعاً تعقیب و گریز مجرمان در سرعت‌های بالا اصلاً مطرح نخواهد بود!




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

برچسب ها: پلیس دوبی ، بی ام و I3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار