فرماندار روانسر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت مایه شادی و امید دوستان بوده و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین ویسمرادی در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: در مباحث سیاسی آشکارترین حلقه پیوند، مشارکت و مشروعیت هر نظامی انتخابات است و این سازوکاری که در نظام ما فراهم شده و بر اساس ضوابط قانونی و با مشارکت و رای مردم سران مملکت انتخاب می‌شوند، در هیچ جای دنیا به این نحو دیده نمی‌شود.

ویسمرادی افزود: اینکه در طول عمر 38 ساله انقلاب تاکنون شاهد برگزاری 35 انتخابات بوده‌ایم، نشان از این دارد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دموکراسی به بهترین شیوه آن در حال اجرا است.

فرماندار روانسر با تاکید بر اهمیت انتخابات از نظر قانون اساسی و مقام معظم رهبری، آن را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات‌ باعث امید دوستان و مایه ناامیدی دشمنان نظام خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات هم پاسخ دیگری به نیات سوء عوامل و قدرتهای بیرون از مرزها بوده و هم اینکه وحدت و انسجام دیگری را در داخل کشور و در بین دوستان رقم خواهد زد.

وی در ادامه از مردم  همیشه در صحنه شهرستان روانسر خواست تا این بار نیز به همراه سایر هموطنانمان در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته و بار دیگر مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بزنند.

فرماندار روانسر در ادامه با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده، اظهار کرد: برای شهرستان روانسر 79 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 24 شعبه آن شهری و مابقی روستایی خواهد بود.

ویسمرادی ادامه داد: در شهرهای روانسر و شاهو 24 شعبه ثابت شهری کار اخذ رای از مردم را بر عهده خواهند داشت و در روستاها نیز 55 شعبه ثابت و سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

ویسمرادی با پیش بینی اینکه تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان به 34 هزار نفر می رسد، یادآور شد: در شهرستان روانسر برای هر 420 نفر یک شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه هم اکنون کاندیداهای شورای شهر و روستا مشغول برنامه‌های تبلیغاتی خود هستند، این شهرستان را آماده برگزاری انتخاباتی پرشور عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار