فرمانده انتظامی تاکستان:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، کشف مواد مخدر در این شهرستان ۱۴۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 02 June 2015

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم،محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان کشف انواع مواد مخدر خصوصا تریاک افزایش چشمگیری داشته، به طوری که در اردیبهشت ماه امسال کشف انواع مواد مخدر 140 درصد افزایش داشته و در همین رابطه هفت نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این ماه با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی همچون جمع‌آوری معتادان، پاکسازی محلات، تقویت گشت‌های درون و برون شهری در بیشتر جرائم شاهد کاهش بوده‌ایم، به طوری که هیچگونه سرقت از اماکن دولتی، خودرو، سرقت مغازه، جیب‌بری و کیف‌قاپی رخ نداده و در مجموع وقوع سرقت‌ها 17 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: در اردیبهشت ماه امسال به واسطه اجرای همین طرح‌ها، شاهد کاهش 50 درصدی وقوع سرقت محتویات خودرو  و 33 درصدی کاهش سرقت منزل بوده و کشفیات این شهرستان نیز در سرقت موتورسیکلت و داخل خودرو هر کدام به ترتیب 33 و 100 درصد افزایش داشته است.

طرهانی عنوان کرد: همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز در اردیبهشت ماه امسال 20 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به تلاش پلیس تاکستان در جمع‌آوری معتادان پرخطر، جمع‌آوری تعداد 42 نفر از آنان و تحویل به مراکز بازپروری را از دیگر فعالیت پلیس این شهرستان برشمرد.

طرهانی با تقدیر از مردم خوب تاکستان در مشارکت با نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی، به هجمه‌ دشمنان و استفاده ابزاری از مواد مخدر در آلوده کردن نوجوانان و جوانان اشاره کرد و از والدین خواست با ایجاد رابطه صمیمانه با فرزندان و تأمین نیازهای عاطفی آن‌ها و همچنین آموزش مهارت نه گفتن به پیشنهاد مصرف سیگار یا مواد مخدر بستر ورود فرزندانشان به دام اعتیاد را از بین برده و وظیفه پیشگیرانه خود را ادا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار