مدیر کمیته امداد بوانات از جمع‌آوری 20 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه توسط کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 02 June 2015

تابناک فارس:مسلم دمیری بابیان اینکه دستگیری از نیازمندان وظیفه شرعی و انسانی هر فردی است اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه به‌اندازه توان و امکانات موجود نوعی امتحان اللهی است.

وی با تأکید بر اینکه کمک باید برای رضای خدا و با خلوص نیت صورت گیرد عنوان داشت: مردم خیر و نوع‌دوست بوانات سال گذشته 20 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که 7 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک‌های امانی شرعی، 2 میلیارد و 877 میلیون ریال کمک امانی، 8 میلیارد و 454 میلیون ریال کمک انتظامی و یک میلیارد و 820 میلیون ریال مربوط به سایر حوزه‌ها بود که در بین 905 خانوار زیرپوشش و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

دمیری بیان داشت: 11 هزار و 938 صندوق صدقه در منازل و نقاط مختلف بوانات وجود دارد که مجموع این تعداد به 11 هزار و 686 صندوق کوچک، 81 صندوق متوسط و 171 صندوق بزرگ تعلق دارد.

مدیر کمیته امداد بوانات با اشاره به سرانه 57 هزار ریالی مردم بوانات در پرداخت صدقه و کسب جایگاه نخست نسبت به سرانه استان از مشارکت و مساعدت عمومی، روحیه والای انفاق و نیکوکاری مردمی و اعتماد آنان به کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تقدیر کرد.

فارس
برچسب ها: صدقه ، بوانات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار