کد خبر: ۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 03 June 2015
  
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از استقرار هفت اکیپ راهداری البرز در مسیر زائران حرم امام (ره) خبر داد.
 ابوالفضل باقرنیا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به زائران حرم امام راحل اکیپ‌های راهداری در مسیر زائران حرم مطهر در محورهای استان البرز مستقر شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) فراهم کردن زمینه‌های خدمات رسانی به زائران است.
این مسئول ادامه داد: در این راستا با در اختیار گذاشتن راهدارخانه‌ها به منظور پذیرایی از زائران و هماهنگی با اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز جهت در اختیار قرار دادن اتوبوس برای اعزام زائران از استان و شهرستان‌های توابع تلاش کرده‌ایم که خدمات شایسته‌ای را به زائران حرم مطهر امام راحل ارائه کنیم.
باقرنیا در ادامه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از سوی این اداره کل در سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه در خصوص زندگی پر برکت حضرت امام راحل و همسر بزرگوارش، ایجاد ایستگاه صلواتی در محور قزوین - کرج و تهران در مسیر کاروان زائران امام راحل از دیگر اقداماتی است که در روزهای 14 و 15 خرداد به زائران انجام می‌شود.
وی درپایان با اشاره به اینکه استان البرز میزبان زائران غرب کشور به حرم مطهر حضرت امام راحل است، گفت : تمامی اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار