سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی
مردم خراسان رضوی صبح امروز همپای دیگر مردمان این سرزمین بار دیگر وفاداری خود به آرمان انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ 11 February 2015

به گزارش تابناک از صبح امروز مردم شهرستان های مختلف استان با حضور در محل های راهپیمایی نشان دادند همچنان به آرمان های امام راحل (ره) پایبندند و گوش به فرمان رهبری در مقال دشمنان ایستاده اند.

مسئولان شهری و استانی نیز همپای مردم در این راهپیمایی با شکوه حضور داشتند.

‌آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، در ارتباط با راهپیمایی باشکوه مردم ایران اسلامی در 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دست مردم به وجود آمده و همه ساله به‌دست خود مردم از آن تجلیل می‌شود که امسال هم به لطف خدا با حضور مردم مهر تایید دیگری در راهپیمایی 22 بهمن به انقلاب اسلامی ایران زده می‌شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امروز بار دیگر ملت ایران یکپارچگی و وحدت خود و یاد امام راحل در کنار شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با رهبر گرانقدر و عالیقدر انقلاب نیز تجدید بیعت کردند.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه 22 بهمن نماد ارادت مردم به انقلاب است، گفت: حضور نسل چهارم در راهپیمایی مهر باطلی بر افکار دشمنان می‌زند.

هاشم بنی‌هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در مشهد ضمن قدردانی از مردم غیور و انقلابی مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی اظهار کرد: 22 بهمن در حقیقت تداعی کننده استقامت و پایمردی ملت غیوری است که حق را از باطل به خوبی تشخیص داده و در سایه‌سار ولایت مسیر انقلاب اسلامی را طی کردند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز صدای خرد شدن استخوان مستکبران عالم به گوش می‌رسد و در حقیقت راهپیمایی 22 بهمن ماه که هم‌اکنون در حال برگزاری است، بعد از گذشت 36 سال مهر تأیید مجددی بر ساختار و چارچوب نظام اسلامی است.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور باشکوه خراسانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: خراسانی‌ها همواره در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده و امروز نیز این وجه امتیاز خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند.

محسنی‌ثانی،رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتقام حزب‌الله نشان از توان جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود کفت: همه این توفیقات به برکت وجود انقلاب اسلامی است و حضور مردم در 22 بهمن صحه‌ای بر این قدرت و اقتدار است.


یک بار دیگر حضور بیادماندنی


یک بار دیگر حضور بیادماندنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار