ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی دارت:
ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی دارت گفت: تلاش می‌کنم به مسابقات جهانی دارت ژاپن راه یابم؛ گرچه حریفانم برای کسب پیراهن تیم ملی سرسخت هستند.
کد خبر: ۴۳۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهشاد عوض‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی دارت جوانان اظهار کرد: همراه با سه دارت انداز بانو از استان‌های دیگر به مرحله نهایی اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی راه یافتیم.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی اردوی تیم ملی دارت جوانان تیرماه و به‌ احتمال‌ زیاد به میزبانی شیراز برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن آماده شوند.

این بانوی دارت‌انداز سمنانی با تأکید بر اینکه از جمع چهار ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی، دو نفر به مسابقات جهانی ژاپن اعزام خواهند شد، اضافه کرد: این اعزام هفتم و هشتم مهرماه امسال انجام خواهد شد.

عوض‌زاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمرینات در قالب اردوهای چهار و پنج روزه بیشتر اوقات در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمرینات تیم ملی دارتاز سطح بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حریفانم برای کسب پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی ژاپن سرسخت هستند، اضافه کرد: امیدوارم با تلاش و کوشش بیشتر بتوانم سهمیه تیم ملی را برای حضور در این رقابت‌ها کسب کرده و افتخاری دیگر را برای استان سمنان به ارمغان بیاورم.

این ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی دارت با تأکید بر اینکه اگر به ژاپن اعزام شوم، تلاشم را معطوف به کسب مدال می‌کنم، اظهار کرد: در صورت انتخاب به‌عنوان ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی ژاپن، قول کسب یک مدال رنگین مسابقات جهانی را می‌دهم.

برچسب ها: اردوی تیم ملی ، دارت ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار