رئیس حوزه هنری سمنان خبر داد
رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: حوزه هنری آمادگی دارد به افراد زیرپوشش بهزیستی این استان خدمات آموزشی ارائه کند.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 31 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان،داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان و علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان طی نشستی در این اداره کل با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این نشست به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف حوزه هنری استان و همچنین معرفی دفاتر تخصصی پرداخت و گفت: با حضور و فعالیت هنرمندان توانمند و خلاق استان فعالیت‌های خوبی را در حوزه هنری استان سمنان شاهد هستیم.

یاراحمدی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هنرجویان و علاقه‌مندان توسط حوزه هنری افزود: حوزه هنری آمادگی دارد به افراد تحت حمایت بهزیستی استان سمنان نیز خدمات آموزشی ارائه کند.

وی افزود: همچنین حوزه هنری استان سمنان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی در استان است.

در این نشست، مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز با تشریح معاونت‌های تخصصی بهزیستی استان گفت: در مباحث فرهنگی و هنری با توجه به مأموریت‌های بهزیستی آماده همکاری با حوزه هنری استان سمنان هستیم.

علیرضا ایزدپور بیان کرد: با برگزاری جلسه‌ای تخصصی با حضور معاونان دو دستگاه و مسؤولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان، جزئیات همکاری بررسی شود تا وارد مرحله اجرای توافقات و برنامه‌ها شویم.

برچسب ها: هنر ، بهزیستی ، حمایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار