شهردار اردبیل گفت: با هدف تامین سلامتی مردم تردد خودرو در پیرامون دریاچه «شورابیل» اردبیل ممنوع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 31 May 2017
شهردار اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل اظهار داشت: با هدف تامین سلامتی مردم تردد خودرو در پیرامون دریاچه شورابیل اردبیل به تدریج ممنوع می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: احداث بزرگ‌ترین رینگ پیاده‌روی سلامت کشور در شورابیل اردبیل تحول عظیمی در رابطه با توسعه ورزش در استان اردبیل خواهد داشت که امیدواریم در این زمینه شهروندان همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم از این طریق خدمات مطلوبی را به همگان ارائه دهیم.

شهردار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های سلامت‌محور در منطقه نمونه گردشگری اردبیل مطابق با استانداردهای جهانی در دستور کار قرار داده شده که برای اجرای این پروژه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و امیدواریم اقدامات انجام یافته بتواند در رابطه با تامین سلامتی شهروندان تاثیرات قابل توجهی داشته باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: طولانی‌ترین مسیر سلامت کشور با اختصاص اعتباری در حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان به اتمام رسیده و 10 میلیارد ریال نیز برای نصب چمن مصنوعی هزینه شده است که امیدواریم افتتاح این مسیر بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود و شاهد ترویج فرهنگ ورزش در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: احداث بزرگ‌ترین رینگ سلامت و مسیر پیاده‌روی تردد خودرو در محدوده دریاچه را کاهش می‌دهد و هم‌اکنون نیز مسیر خودروها به محل تردد دوچرخه تبدیل شده و مسیر پیاده‌روی نیز در کنار آن پیش‌بینی شده است که هم‌اکنون نیز تردد به طور موقت فقط از ساعت 11 صبح تا 16 بعد از ظهر  میسر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
به نظر من شهرداری بجای اینکه اطراف دریاچه را شهرک سازی و ساختمان سازی کند باید اطراف آن را باغ و درخت و پارک جنگلی می ساخت که خیلی زیبا می شد.نظیر شهرک نادری و نیروی انتظامی و نمایشگاه و شهرک کوثر
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
لطقاً مسئولین شهر برای انتقال مرکز یگان ویژه واقع در کنار پمپ گاز تاکسیرانی فکری بکنند گذشته از ناسازگاری با کاربری گردشگری شورابیل ، به لحاظ ایمنی و رعایت ملاحضات پدافند غیر عامل نیز استقرار کاربری نظامی در کنار پمپ گاز به دور از هرگونه ضوابط شهرسازی و عقل سلیم است. ظاهراً هیچ قدرت ، قانون و ضوابطی ، یارای مقابله با یگان ویژه را ندارد .!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار