کد خبر: ۴۳۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 01 June 2017
تابناک / آیین یادبود زنده یاد روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان صبح امروز از سوی آیت الله قربانی نماینده ی ولی فقیه در گیلان و استاندار در مصلای رشت برگزار شد.
 
در این مراسم ،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به تبیین ویژگی های شخصیتی و خدمات مدیریتی زنده یاد قهرمانی پرداخت.
 
حجت الاسلام والمسلمین یاری در این مراسم با بیان اینکه مردم قدر شناس گیلان هیچگاه خدمات صادقانه و بی منت فرزندان خدوم خود را از نظر دور نمی دارند افزود: حضور گسترده ی مردم در مراسم تشییع مهندس قهرمانی و مشارکت در مراسم یادبود این فقید سعید مصداق بارزی از قدرشناسی مردم از نیروهای خدمتگذار و مردمی ست.

وی همچنین به تشریح بخش هایی از تلاشهای زنده یاد قهرمانی در دوران استانداریش در گیلان پرداخت و اضافه کرد: نگاه وی در عرصه های سخت و بحرانی، افزایش خدمات به مردم و همراهی و همگامی با آنها بود و این خصیصه می تواند به عنوان الگویی ماندگار باقی بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با استناد به سخنان مولی متقیان علی علیه السلام ، عبودیت و بندگی را شایسته ترین زیور انسان در زندگی دنیوی عنوان وتصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی ست تا با تاسی از ارزشهای انسانی و اسلامی ، روح بندگی و خدمتگزاری را در درون خویش تقویت نماییم.

در ادامه ی این مراسم که آیت الله رودباری از علمای برجسته استان و بسیاری از مدیران و مسئولات گذشته و حال گیلان نیز شرکت داشتند به یاد مرحوم قهرمانی استاندار اسبق گیلان نوحه سرایی شد.  
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار