کد خبر: ۴۳۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 01 June 2017
تابناک / وزیر کشور در پیامی درگذشت استاندار اسبق گیلان را تسلیت گفت.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی در این پیام برای خانواده روح الله قهرمانی چابک صبر و شکیبایی آرزو کرد.
 
 
در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است : خانواده محترم قهرمانی چابک سلام علیکم
 با کمال تأسف و تأثر ضایعه درگذشت جناب آقای روح الله قهرمانی چابک که درعرصه خدمت متحمل زحمات و تلاش‌های موثری شدند را در این ماه آمرزش و مغفرت تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهی و برای خانواده محترمش صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
 
 
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم با صدور پیامی درگذشت روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق این استان را تسلیت گفت.
در پیام اسدلله عباسی آمده است : چه غرور آفرینند آنان که در کمال صداقت و درستکاری، سال های عمر پر برکتشان را در سنگر خدمت گذراندند و برای تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند ، با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران خود مایه خیر و برکت برای مردم شریف دیارشان بودند و اینک با کوله باری از خدمات ارزنده و نیکی های بسیار به دیار باقی رهسپار شدند .
 
 
در بخشی دیگر از این پیام آمده است : بی شک مردم شریف گیلان خدمات خالصانه این مرد بزرگ را بیش از پیش پاس داشته و قدردان زحمات آن بزرگوار هستند.
 
 
در پایان پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است : این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترم ایشان ، مردم شریف گیلان تسلیت عرض کرده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات و برای خانواده محترم شان صبر جمیل مسئلت می نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار