دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در تبریز
دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان و مسوولان استان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 04 June 2015

رییس مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه) در سفری یک‌روزه به استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان و مسوولان استان قرار گرفت.

افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز یکی از برنامه‌های رییس مجلس در سفر به آذربایجان شرقی است.

لاریجانی همچنین در سفر به شهرستان بناب در مراسم جشن نیمه شعبان و عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) این شهرستان شرکت می‌کند.

رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه تبریز، هدف از این سفر را بررسی فعالیت‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی ذکر کرد و گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور، نیازمند پیدا کردن یک دید از توسعه استانی هستیم.

لاریجانی یادآور شد: امیدوارم میلاد حضرت ولی عصر (عج) برای مردم آذربایجان که نممونه ای از تفکر اصیل اسلامی هستند، مبارک باشد.

وی ادامه داد: به مردم آذربایجان که همیشه در انقلاب پیشرو هستند توصیه می کنم در این شرایط حساس اقتصاد کشورر نیز در عرصه باشند و بدون شک دولت و مجلس نیز کمک خواهند کرد.

مجلس مصمم به سامان‌دهی بخش بهداشت و درمان کشور است

بیمارستان 140 تخت‌خوابی تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد(ع) و دو پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در تبریز افتتاح شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای 20 هزار متر مربع احداث و برای هر تخت آن 170 میلیون تومان هزینه شده است.

همزمان با افتتاح این بیمارستان، مهمانسرای 120 تخت‌خوابه و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با 120 یونیت نیز به بهره‌برداری رسید.

رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، به اقدامات مجلس در جهت سامان‌دهی بخش بهداشت و درمان کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت نابسامان این بخش در سال 92، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با همکاری وزارت بهداشت طرحی را تهیه کرد که موجب جهش بزرگی در سامان‌دهی مسایل بهداشتی و درمانی شد.

دکتر علی لاریجانی با بیان این که مجلس منابع قابل توجهی برای بخش بهداشت و درمان در نظر گرفت، افزود: در سال 93 شرایط این بخش تا حد زیادی سامان‌دهی شد و زمینه آرامش روانی مردم به وجود آمد.

وی افزود: مجلس با افزایش سهم بهداشت و درمان از بودجه کشور در سال 94 اراده خود را برای استمرار سامان‌دهی بخش بهداشت و درمان نشان داد.

رییس مجلس همچنین گفت: مردم آذربایجان حق بزرگی به گردن کشور دارند و امیدواریم این بیمارستان هدیه‌ای باشد تا آنها بتوانند در بستری مناسب خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

در مراسم افتتاح این بیمارستان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :