مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر گفت: با توافقات به عمل آمده بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر با شهرداری مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۴۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 03 June 2017
علیرضا فلاحی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان شهرداری بوشهر با تاکید بر  توانمندی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیج سازندگی که متشکل از نیروهای مختلف تخصصی مانند دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی، دانش‌آموزی، دانشجویی و صنوف مختلف است از توانمندی بالایی در اجرای پروژه‌ها برخوردار است.

 وی با بیان اینکه، این نهاد در عرصه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی دارای کارنامه درخشانی است افزود: گروه‌های جهادی در فصول مختلف برای رسیدگی به مناطق محروم و حل مشکلات آنان اعزام می‌شوند که تاکنون طرح‌های مختلفی در رفع محرومیت اجراء شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر مشارکت این نهاد در اجرای طرح‌های عمرانی شهری بیان کرد: با توافقات به عمل آمده بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر با شهرداری مشارکت می‌کند.

شهردار منطقه 2 بوشهر نیز با قدردانی از توجه این نهاد در توجه به عمران، آبادانی و رسیدگی به مناطق محروم و نیازمندان اظهار داشت: شهرداری بوشهر در راستای تسریع در توسعه خدمات و فعالیت‌های مختلف عمرانی، طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی کرده که در این زمینه بخشی از پروژه‌ها به ثمر نشسته است.

 آرمین پژمان الهی با بیان اینکه رضایت‌مندی شهروندان از اولویت  اجرای پروژه‌ها است تصریح کرد: پروژه‌های تدوین و اجراء شده در راستای تحقق مطالبات مردم و شهروندان است که در این بخش، پروژه‌ها روند اجرایی مطلوب داشته است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و زیبا سازی شهر از مهم‌ترین حقوق شهروندان است افزود:  یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از شهرداری بهسازی و آسفالت معابر و محلات است که شهرداری بندر بوشهر این مهم را سرلوحه  برنامه‌های عمرانی خود قرار داده است.

 شهردار منطقه2 بوشهر با تاکید بر واگذاری بخشی از پروژه‌های عمران شهری بوشهر به بسیج سازندگی بیان کرد:  بر اساس میزان تخصص بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، قسمتی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بوشهر به بسیج سازندگی واگذار می‌شود.

پژمان الهی با بیان اینکه  از ظرفیت بسیج سارندگی برای همکاری با شهرداری بوشهر استفاده می‌شود، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌گروه‌های جهادی می‌توان  در کاشتن هزاران نهال در سطح شهر بوشهر بهره جست و این فرهنگ در میان شهروندان نهادینه کرد.

وی با اشاره به تاکید‌ات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حضور موثر در صحنه فرهنگی، تصریح کرد: با همکاری سپاه شهرستان بوشهر و بسیج سازندگی نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت مدیریت جهادی درسطح شهر بوشهر ایجاد می‌شود .

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار