محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 04 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با حضور حجت الاسلام قربانی رئیس عقیدتی پایگاه هوانیروز کرمانشاه، کارشناس امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد، این مراسم با قرائت زیبا و دلنشین قاری بین المللی حجت الاسلام سیدمحمد جواد موسوی همراه بود.
 
حجت الاسلام احمد قاسمی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله) که فرمودند:«این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» کارکنان را به منظور آشنایی با آرمان ها و دیدگاه های این بزرگ مرد تاریخ به مطالعه وصیتنامه الهی و سیاسی ایشان توصیه کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خود سازی و رهایی از صفت ها و رذایل اخلاقی است که با انس با قران این گنجینه الهی از تعالیم و آیات هدایتگر آن می توان بهره برد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار