کد خبر: ۴۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 05 June 2015
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید گتوند معرفی و منصوب شد.

متن حکم امام جمعه جدید گتوند که از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده توسط آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین نماز جمعه امروز گتوند در جمع نمازگزاران قرایت شد.

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی که پیش از این امام جمعه شهر دزآب دزفول بوده برای مدت سه سال به سمت امام جمعه گتوند منصوب شد.

آیت الله جزایری همچنین در سخنان کوتاهی در آیین نماز جمعه گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان به اهمیت برپایی نماز جمعه اشاره کرد و گفت:جمعیت نمازگزار در گتوند نشان از ولایت مداری و دینداری مردم این خطه شهید پرور دارد.

وی افزود:تقدیم 300 شهید از سوی مردم شهرستان گتوند در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایمان و ریشه پاک مردم مومن شهرستان گتوند را ثابت می کند.

سیدمجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه بسیار مهم نماز جمعه در شهرستان ، این آِین را عامل وحدت و همدلی مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام سیدحسین علوی اصل امام جمعه سابق گتوند نیز اقامه نماز جمعه را نماد وحدت در منطقه دانست و خواستار همکاری و همدلی بیش از پیش با امام جمعه جدید این شهرستان شد.

حجت الاسلام علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید لالی منصوب شده است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان 74 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرامام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
سلام .
از جناب حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی
کمال تشکر قدردانی داریم که با تلاشهای فراوان ایشان در خصوص کارهای انجام شده در شهر امام و با پیگیرهای مجدان ایشان توانستیم این شهر را آباد کنیم .من بعنوان جوانی از این شهر به نمایندگی از تمام جوانان از ایشان سپاس گذاریم .به امید موفقیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار