تصمیم ترامپ تلاش‌های سبز ب‌ام‌و را متوقف نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 08 June 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال ب‌ام‌و گفته که تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از پیمان آب و هوایی پاریس خط‌مشی این برند را تغییر نخواهد داد. ترامپ در بیانیه‌ی هفته‌ی گذشته‌ی خود گفت آمریکا از این توافق خارج خواهد شد. پیمان پاریس شامل محدودیت تولید گازهای گلخانه‌ای است که از نظر اقتصادی در نهایت به کاهش فرصت‌های شغلی منجر می‌شود.

2013-BMW-ActiveHybrid-740-Sedan-Li
اما هم‌اکنون شاخه‌ی آمریکایی ب‌ام‌و بیانیه‌ای منتشر کرده است:

حفاظت از محیط‌زیست و شکوفایی اقتصادی باید در آینده به‌صورت دست‌به‌دست ادامه یابد. اخباری که از چین، اتحادیه اروپا و هند به گوش می‌رسد همگی تعهد این کشورها به پیمان آب و هوایی پاریس 2015 را تأیید می‌کنند.

ب‌ام‌و اکتیو هایبرید 3
این کشورها به همراه آمریکا بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی دی‌اکسید کربنی هستند که تأثیر شگرفتی روی گرمای زمین دارد.

در ادامه بیانیه ب‌ام‌و آمریکا آمده است:

گروه ب‌ام‌و تعهدی طولانی‌مدت و تزلزل‌ناپذیر به کاهش گازهای گلخانه‌ای دارد. این امر در تاسیسات و عملیات تولید ما بکار گرفته شده و همچنین ما به بهبود مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های محصولات خود ادامه می‌دهیم.


همچنین ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا نیز گفته که از تصمیم دونالد ترامپ "ناامید” شده است.
سخنگوی می در بیانیه‌ای گفت:

دونالد ترامپ از نخست‌وزیر خواسته تصمیم او درباره‌ی خروج آمریکا از پیمان پاریس را بررسی کنند. نخست‌وزیر ناامیدی خود درباره این تصمیم را بیان کرده و روی این موضوع تأکید داشته که بریتانیا به توافق پاریس پایبند خواهد بود. او گفته توافق پاریس چارچوب کاری مناسبی برای حفاظت از امنیت و فرصت‌های شغلی نسل‌های آینده را تهیه کرده و درعین‌حال انرژی دسترس‌پذیر و امن را برای شهروندان حفظ کرده است.

ترزا می همچنین گفته که درها برای بازگشت دوباره آمریکا به این پیمان باز است.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار