مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: انجام فعالیت قایقرانی در سدهای سمنان به مجوز قانونی نیاز دارد؛ اما رونق ورزش‌های آبی در دستور کار است.
کد خبر: ۴۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضع ورزش‌های آبی در این استان اظهار کرد: سمنان در فهرست استان‌های کویری کشور قرار داشته و مشکلاتی در حوزه آب در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: ساختار کویری استان سمنان در بحث زیرساخت‌های ورزش‌های آبی بسیار تأثیرگذار بوده است و این ورزش‌ها شرایط مطلوبی در سمنان در بحث فضای تمرینی ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه رشته‌های آبی به‌ویژه قایقرانی در شاخه‌های مختلف با مشکل زیرساختی مواجه هستند، تصریح کرد: فضای تمرینی مناسبی برای ورزشکاران این بخش وجود ندارد و با کمبود زیرساختی مواجه‌ هستند و این امر مشکلاتی در حوزه رونق ورزش‌های آبی ایجاد کرده است.

فتاحی گفت: رشته کاناپولو در سمنان از فضای تمرینی برخوردار نیست و استان سمنان در حوزه منابع آبی مشکل دارد.

وی با تأکید بر اینکه آب سدهای استان سمنان به‌ویژه سد شهید شاهچراغی در اولویت استفاده آب شرب قرار دارد، تصریح کرد: سدها به‌طور عمده نیازهای آبی استان را برطرف می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه فضای سدهای استان در برهه کنونی برای مصارف قایقرانی و به‌ویژه اختصاص بخشی از آن برای کمپ قایقرانی امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: اگر مجوزهایی از طریق دستگاه‌های اجرایی داده شود، قطعاً این اتفاق امکان‌پذیر خواهد بود.

فتاحی با بیان اینکه هیأت قایقرانی استان سمنان توانایی راه‌اندازی فعالیت‌های قایقرانی را در سد شهید شاهچراغی را دارد، تصریح کرد: سد حسین‌آباد کالپوش هم این قابلیت را برای فعال‌سازی رشته قایقرانی در دارد.

وی تأکید کرد: انجام این فعالیت در سدهای استان سمنان مانند شهید شاهچراغی و حسین‌آباد کالپوش نیاز به اخذ مجوزهای قانونی از دستگاه‌های مربوطه دارد.

برچسب ها: قایقرانی ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار