خبرگزاری فارس مدتی است با ارائه گزارش های طولانی در صدد اثبات رابطه کانال تلگرامی امدنیوز با سازمان های جاسوسی اسرائیل و ترکیه و عربستان است.
کد خبر: ۴۳۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 11 June 2017
خبرگزاری فارس مدتی است با ارائه گزارش های طولانی در صدد اثبات رابطه کانال تلگرامی امدنیوز با سازمان های جاسوسی اسرائیل و ترکیه و عربستان است. اما در تازه ترین گزارش این رسانه ، ادعای مهمتری مطرح شده است. فارس مدعی است بسیاری از اصلاح طلبان و روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای این اردوگاه سیاسی به نحوی از انحا با روح الله زم ادمین کانال آمدنیوز ارتباط دارند وحتی برخی از مسئولین عالی رتبه کشوری نیز در این دایره ارتباطی حضور دارند. این خبرگزاری هم چنین مدعی است یکی از احزاب اصلاح طلب مسئول اجرایی نمودن دستورات واصله از زم در داخل کشور است. بخشی از نوشته امروز فارس اینجا ذکر می گردد:

رسیدن خبر گزارش های قبلی خبرگزاری فارس که در آن به  برخی مسئولین رده‌دار در بعضی دستگاه‌های مهم کشور (که تاکنون شناسایی شده ولی افشا نشده‌اند)، شبکه خبرنگاران وابسته به چند رسانه زنجیره‌ای مشخص و مواردی از این قبیل، اشاره شده است  این معتاد لاقید ولگرد(روح الله زم) را زمین‌گیر کرده است. اینهمه با امعان نظر به این نکته ی مهم است که گزارش حاضر هنوز به نقش یک حزب موسوم به اصلاح‌طلب و روزنامه منتسب بدان نرسیده است و ناگفته ها را هنوز افشا نکرده است؛ حزبی وابسته به یکی از سران فتنه که تعداد قابل توجهی از اعضایش و روزنامه‌اش، بیشترین ارتباط را با روح الله زم دارد و آقازاده لندن نشین آن فتنه‌گر یکی از بانیان اصلی سایت و کانال منحط آمد نیوز و یکی از کارفرمایان عمله‌ای به نام روح الله زم می‌باشد و حتی کمک خرجی ثابت ماهانه (به یورو) به زم می‌پردازد.
این خبرگزاری در خصوص اثبات ربطه زم (فرزند روحانی معروف، معاون مناطق ازاد) می نویسد:
دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال ۲۰۱۲ میزبانی (host) شده است و سپس در سال ۲۰۱۴ فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.
دو فرد مذکور (که هر دو واقعی هستند) در یک آدرس و یک ساختمان و یک پلاک زندگی می‌کنند، با این تفاوت که نفر اول، شهر محل اقامت خود را «غزه اسرائیل» و نفر دوم «غزه فلسطین» معرفی می‌کند!! علاوه بر آن، هردو فرد پیشگفته از حامیان و ستایندگان محمود عباس (ابومازن) هستند!! یعنی فرد مورد علاقه و حمایت قبیله آل سعود!

اطلاعات کاملاً جدید و بسیار موثق حاکی است که روح‌الله زم علاوه بر ایفای نقش‌های چندگانه برای چند سازمان جاسوسی، نقش «مترجم ویژه سازمان میت» در ملاقات‌های پنهان آن با  دیگر جواسیس فارسی زبان را نیز به عهده دارد.
 حال بایستی منتظر ماند تا ببینیم دستگاه های امنیتی و دیپلماسی می توانند صحت وسقم ارتباط این افراد با سازمان های جاسوسی ادعایی را اثبات و تحت تعقیب قضایی در آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار