مختار احمدی در گفتگو با تابناک:
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارورزان ۴ تا ۶ ماه در بنگاه های خصوصی به کار گرفته می شوند، که حق بیمه و‌حقوق آنان به میزان ۳۱۰ هزار تومان از سوی دولت پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۳۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 12 June 2017
 مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک، اظهار داشت: طرح کارورزی در هشت استان پایلوت اجرا شده شده است که در این طرح حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به کار گرفته شده اند.

وی با اشاره به اینکه در صورت بکارگیری ۵۰ درصد از کارورزان شرایط مطلوبی در جهت کاهش بیکاری استان رقم می خورد، خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ بیکاری استان ممکن است سهم بیشتری در جذب کارورز در بنگاه های اقتصادی به استان کرمانشاه اختصاص داده شود.
 
معاون اشتغال  اداره کل تعاون، کارو رفاه استان کرمانشاه درادامه تصریح کرد: از زمان شروع طرح در ۶خرداد سالجاری تاکنون ۱۳ هزار نفر در سطح استان دراین طرح ثبت نام کرده اند که ۴ هزارو ۵۰۰ نفر از آنان واجد بکارگیری در بنگاه های اقتصادی هستند.

احمدی با اشاره به بکارگیری جوانان ازسوی کارفرمایان در بنگاه های اقتصادی سطح استان، تصریح کرد: براساس ماده ۸۶ در راستای ترغیب کارفرمایان در جذب جوانان بمدت دوسال از پرداخت حق بیمه معاف می شوند، که سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت شد.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار