کد خبر: ۴۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 13 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر کل پست استان یزد از ارائه خدمات مالیاتی در همه دفاتر پستی استان به منظور تسریع و تسهیل در انجام درخواستهای مودیان مالیاتی خبر داد.

«مسعود دهقان» گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب و برنامه‌ریزی صورت گرفته، مودیان مالیاتی می‌توانند برای ثبت اظهارنامه، دریافت مفاصا‌حساب و ثبت‌نام کد اقتصادی به نزدیکترین دفتر پستی دولتی محل سکونت مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به دسترسی مناسب مردم به دفاتر پستی در مرکز استان و شهرستان‌ها و امکانات پیش‌بینی شده، این خدمات در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

دهقان از مودیان مالیاتی خواست برای پیشگیری از ازدحام در روزهای پایانی مهلت ثبت اظهارنامه، از هم اکنون به واحدهای پستی مراجعه کنند.

به گفته وي، همچنین جهت رفاه حال همشهریان امکان دریافت درخواست ثبت اظهارنامه مالیاتی از طریق مراجعه مامور پست به  آدرس مودیان فراهم شده است.

اين مسئول در پايان و در همني رابطه افزود: متقاضیان  ساکن در  شهرستان یزد می‌توانند از طریق تلفن  36207898 درخواست خود را اعلام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار